menek16 doktora götürdüm geldik şimdi burnuna bakmadı bile göğsünü dinledi sırtını dinledi boğazına baktı bebeklerde olur bu dedi. Yatağı eğimli olsun odanın nemi %50 civarı olsun dedi. Burun yıkama önermiyorum dedi. Çekme de önermiyorum dedi. Çok dolu olmadıkça yapmayın yapacaksanız da çekme yapın yıkamayın dedi. Sebebi de bunu çok sık yapınca burun mukozası kalınlaşıyormuş ve hiç açılmıyormuş. Bana hiç güven vermedi dedikleri ya. Özele her zamanki doktora gittik iyi dedi yani. Bir tane burnu nemlensin diye sprey verdi sadece. Soğan da denedim işe yaramadı