Anneoldum35 Bebegım2,5 aylık şimdiye kadar hep emdı biberon vermedım ,sutumu de sagmadım şuan için bol bol grlmıyor cocuguma yetecrk kadar gelıyor sutum ama biberona baslatmalı mıyım azar azar ve bunun için sagmaya baslamalı mıyım tecrubeli anneler ne dersınız?