D-Ayyildiz1 oğlum tam 8.5 ay kustu doktorumuzun deyimine göre gördüğü en ağır reflü vakasıymış; hiçbir ilaç vs işe yaramadı, ağzından burnundan gelmeler nefessiz kalmalar…tam 3.5 ay omzumda uyuttum geceleri ben oturdum uyumadım, sırf kusup boğulmasın diye; bence tek çare zaman, mide kapakçığı gelişmeden bitmiyor lanet..ek gıdaya geçince azalıyor ama kesinlikle, biz ek gıdaya başlayınca katı gıdayı kusamadı ama mamayı yine kustu, şu an 10.aya giriyoruz çok şükür🙏🏻 bebek için çok zor ama anne için de psikolojik olarak çok zor, Allah yardımcınız olsun🙏🏻 bizde ishal yaptı ama bebelac thickener deneyebilirsiniz çünkü cidden kusmayı engelliyordu