Merhabalar,
Doğumdan evvel hiç belden göbekten kilo almayan biriydim. Aldığım zamanda bacaklarıma veya basene dağılırdı. Şimdi kilom yok ama sanki az bir şey alsam göbeğim büyüyecek gibi hissediyorum. Kilo alma şekli doğumdan sonra değişir mi ? Doğum yapalı 7 ay oldu. Biraz almak istiyorum çünkü bir deri bir kemik kaldım çöktüm kısaca. Göbek sorunu önceden hiç olmayan ama şimdi olan var mı?