Smnrsmnr Bebeğim 7 aylık olacak 1 hafta sonra. Ek gıda alıyoruz. Az önce altını açtığımda top gibi zeytin kadar yeşil sarı gri bir kaka yapmıs. İçerisinde Sarı parçalar var. Korktum safra falan yazıyor başına gelen var mı acaba hemen gideyim mi doktora?
ikizerkekannesi Smnrsmnr düzenli gittiğiniz doktor varsa kakanın fotosunu atabilirsiniz beyaz tarzı kaka iyi değil derler hatta imkan varsa acile fln götürseniz içiniz rahatlar sizinde
Smnrsmnr ikizerkekannesi evet yaa. Kabız olmus galiba top gibi çıkardı. 22sin de kontrolü vardı. Bende anlamadım. Canım yavrum foto çektim hatta poşete koydum kakayı