Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 yaşın da 21 aylıkken bezden kurtulduk. 10 gündür tekrar altına yapmaya başladı. Geliyor diyor gidiyoruz ama tuvaletten hemen kalkmak istiyor asla oturmuyo. Özellikle kakasını tutuyor kaç gündür. Altını ıslatınca kendisi de çok üzülüyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı?