Hanımlar Merhaba ben sütten kestim de oğlum 2 yaşına girecek birkaç gün sonra dün gece kestim Sabah kalktım göğsüm Taş gibi olmuş havlu ıslatıyorum üstüne koyuyorum Bir de bir anneden duymuştum Sabun da koyuyormuşsun göğsüne onu da yapıyorum da başka neler yapabilirim