NilD hayır suan sen 2.5saatte bir emzır bence. benim bebegım 2ay 15gunluk oldu sımdı saat kurmuyorum hep acıkınca uyanır ama yinede uc saatı gecırmememye calısıyorum gece. Mesela ben sekizde uyutuyorum dokuza dgru bı uyanıyor o zamn emzırıyorum sknra 12de uctw ve 6da sonra zaten uyanıyor pek uyumuyor gece bir kez kalkmıs oluyor ve zatwn uyanmadan emzırıyorum uykusu bolunmuyor ama smdı sennkı cok kucuk o yuzden 2.5saatı gecırme derim ben saat kuruyordum hep ikı saatte bir ama smdı kursamda o zaten alıstıgı ıcın kendi kalkıyor bir kac gun yaparsan alisır oda