Oğlum 4 ay6 günlük kendini doğrultuyor oturmak istiyor yatırımcı ağlıyor bende dün kucağımda yanımda olsa oturtturdum çok mutlu oluyor ama çok erken değil mi daha siz ne zaman başladınız? Birde mama sandalyesi almak için erken mi ona ne zaman geçtiniz ve önerebileceğiniz varsa yazar mısınız ona göre alayım