Merhaba anneler bebeğim 18 aylık kaka yaptım diyor elimden tutup alt değiştirme masasına götürüyor beni bazen kaka yapmadan önce de söylüyor lazımlığa oturtmayı deniyorum sadece çiş yapıyor. Çevremden bezi bıraktırmayı denememi söyleyenler oluyor tecrübeli anneler. Yaşı küçük olduğu için ikimizi de yormak istemiyorum. Hazır olduğunu nasıl anlarım? Nasıl işaretler olmalı? 18 ay erken mi daha bu yaşlarda alıştıran varmı merak ediyorum.