zisaneysam 3 ay 18 günlük kızım, ishal olmuş sanırım çok cıvıksı kaka yapıyor bazen de normal ama hemen hemen her gün cıvıksı yaklaşık 18 gündür böyle ve aşırı huysuz ağlıyor sizce neden ishal olmuştur sadece anne sütüyle besleniyor 😏😭