Bebeğim yatırır yatirmaz gözlerini hiç uyumamış gibi açıyor,beşikte yatıyor geceleri de sayısız kalkıyor mizmizlaniyor artık uykuyu da unuttum dinlenmeyi de hal derman kalmadı birde hamileyim 2,5 aylık …
sizlerde de öylemi
Dişleri çıktı üstten 4 alttan , iki diş ustten huzursuzluğu dicem de nereye kadar böyle olur ne zaman uzun süre uyur , kucağımda uyuyup öyle kalmak istiyor ..sizlerde de böylemi nasıl neler yapıyorsunuz yazın kızlar 🌸