Ezgidurununannesi Merhabalae. Bebeğime bebelac gold reflü maması kullanıyorum fakat mama asla erimiyor resmen hep topak topak kalıyor sizde de böyle oluyor mu bilen bilgilendirebilir mi acaba
Trilece Ezgidurununannesi mama suyunun sıcaklığını olctunuz mu eğer olcuyorsaniz 45-50 arası tutuyordum ben mamayı ekleyip iyice karıştırıyordum, normal mamaya göre daha fazla karıştırmak gerekiyor
dmlgnsisa Ezgidurununannesi evet oluyor bir sıcağa yakın ılık yapıp bolca sağdan sola soldan sağa çalkalıyorum kalkmıyor. Bebeğin kusmaması için katı kıvamlı sanırım :)
Kbra9606 Ezgidurununannesi merhaba aynı durumu bizde yaşadık eğer bir de bebeğiniz bekleyerek içiyorsa zaten resmen mama değil su içmiş gibi oluyor mama dibine kalıp gibi kalıyor ne yaparsam yapayım erimedi hiç 🙏🏻 biz thickener denemiştik o da iyi araştırmak isterseniz 🙏🏻
Prenses-61 Biz alerji mamasın geçtik . Açılmamış aptamil reflü mamam var . Dilerseniz kargo yapabilirim