Şırnaktayız bu sene geldık su an esım gorevde oldugu ıcın annemlere geldım, ıkıncı dogumuz oldugu ıcın seneye donecegız ıyı sayılır ama ıkı yıldan fazla kalmayacagız dıye de memnunuz. Bıtse de gıtsek dıyoruz. Tercıh edebılırsınız. Aıleme yakın olsa blkı daha ılıman olurdum, bır de lojman sevmedım sanırım 😅genelı cok memnun bana bakmayın🤗 merak ettıgınız seyler olursa mutlaka yazın seve seve kndı fıkrımı yazarım🌺🍀