LCW cuma akşamı oğluma bir takım aldım eve gelince ertesi gün giydirdim yikamadm bile altında külotlu çorap olduğu için giydirdim öyle birgün giydi daha siyah üstü kırmızı takım üstünü yıkadım elimde yıkadım ama alt pntolununi bir gün giydiği halde öyle tülenmiş
Sanki 5yıldir giymiş gibi olmuş dolu para verdim 200tl bence büyük bi para size sorum şu ki şimdi alsam götürsem değiştirirler mi etiketi falan duruyor daha size sorum