nescafebagimlisi Merhaba anneler bebeğim 4. ayına giriyor yarın kontrolumuz var doktora da soracağım tabi ki ama ek gıdaya 4. ayda baslayanlar var mı aranızda neler verdiniz acaba
Kuzeymomss nescafebagimlisi Ek gıda için 4 ay erken, doktorunuza sorsanız da geçireceğini düşünmüyorum. Yani bir sorun yoksa geçirmez sizi emmiyorsa, mama içmiyorsa, kilo alımı azsa belki geçirir. Yani 5.ay bile genelde erken ek gıda için
Beyefendiyanak nescafebagimlisi bizde 4 buçuk aylık olduk doktora sormuştum ek gıda için o da sadece anne sütü alıyorsa 6. Ayı bekle dedi ama mama veriyorsa yavaştan ek gıdaya geçebilirsin dedi abartılmayacak şekilde. Kaşık mama yedireyim mi diye sordum kaşık mamalarını sağlıklı bulmuyorum dedi vereceksen sağlıklı şeyler ver dedi
nescafebagimlisi Beni emmiyor mama veriyorum kilo alımı da iyi diyo doktorlar ama biz yemek yerken falan bakıp bakıp yalanıyo bazen elma falan yalatıyorum ağlamaya başlıyo galiba sinirleniyo yiyemediği için 😂
nescafebagimlisi YaseminAren ilk cocugum oldğu için hiç bilgim yok ama 3 gün kuralı varmış onu arastırdım internetten daha sonra alerji falan cıkmazsa karıstırıp veriliyomus galiba ama anlamadığım günde kaç kere ek gıda veriliyo onu anlayamadım
YaseminAren nescafebagimlisi soyle gubde 1 kere once 1 çay kasıgı sonra 2 cay kasıgı sonra 1 tatlı kasıgı vermelısın öglr saatinde vermelısın kı allerjı olursa geceye kalmasın 3 gun bısı denedın sonra 3 gun baska bısı sonra ıkısını karıstırıp verebılırsın kesın yasak olanlar var onları vermıyorsun 1 yas oncesı ınternette otnek listeler var bakabilirsin
YaseminAren nescafebagimlisi 20 gunde degıl ilk 5 gun kılo kaybeder 10. Gun dogdugu kıloya cıkması beklenır yanı 19 gunde 500 gram almıs bebegun bence gayet iyi az olsa doktor mamayı arttır derdı zaten. Bızım oyle oldu cunku.. Sadece bol bol emzırmeye odaklan mamayı 2. Plana at kıko alır emın ol.
YaseminAren nescafebagimlisi 6 ve 7 aylar tadım ayı gıbı gecıyor 3 gun denedıgın ıcn 8 de anvak ogun baslıyorsun