Adhgftjk Kızlar 11 buçuk aylık oğlum. D ok rota randevu aldım ama. Gece uyuyamıyor sanırım azaldı. Yutkunmuyor. 1 YAŞINDA süt içebiliyordu sanırım yanlış mı hatırlıyorum
biroglanannesii1 Adhgftjk Ne kadar geç verirseniz o kadar iyi formül mama alın formül mama takviyesi yapın süt almayın
Namkol Adhgftjk artık doktorlar yetişkinler için bile sütü önermiyor. Badem sütü vs için diyorlar. Doktora danışarak mama verin bence
Atesbebek Adhgftjk yani süt için biraz daha bekleyebilirsiniz. Formül mama takviyesi yapmayı neden düşünmüyorsunuz? En mantıklısı o gibi duruyor şuan. Anne sütüne daha yakin .
livanurvealpinannesi61 Adhgftjk formül mama vermeniz gerek. Artık uzmanlar 2 yaşa kadar inek sütü önermiyor.