kivitoannesii benim göğüs ucu Küçük olmayı bırak hiç yoktu diyebilirim 36 haftalik doğdu memeyi tutmuyordu emmiyordu sağıp aç kalmasn dye şırınga ile verdim ama her gün süt saatinde göğsümu teklif ettim sağımdan önce,çünkü sagimdan sonra göğüs ucum çok büyüyordu ve ağzına alamıyordu bebeğim çok küçüktü, silikon uc ile memeyi almasını sağladım ve her süt saatinde önce göğsümu verdim,baktım silikon ile olacak gibi değil göğsümu ağzına göre ucunu ayarlayıp öylece verdim 2 3 kere çekmesi ile bile göğüs ucum biraz çıktı, her gün bunu denedim ve 2 hafta sonunda ne şırınga ne silikon kullanmadan kendi emmeye başladı.bebeginiz emmeden göğüs ucu çıkmıyor maalesef az bile olsa emmesi zamanla çıkaracaktır.dedigim gibi benim göğüs ucum küçük bile değil yani hiç yoktu. Stres yapmayın sakin olun bebeğinoz emdikçe süt de gelecektir 🙏