Bizimde öyle oldu yaklaşık 2 ay kadar sürdü.uzayan sarılık var dedi doktor hatta ilaç verdi ama ben kullanmadım.eli beyazdı ten rengi olarak yüzü ise esmerdi.uzayan sarılıkta yüzü esmerleşiyor bebişlerin.sonra sarılık geçtikçe eli ile aynı renge dönüyor yüzüde😊mama vermedim emzirmeye devam ettim.hani doymuyor ondan derse etrafın aldırış etmeyin..