Selamlar herkese. Depremde Hatay’da annemlerdeydik. Kızımın bir çok oyuncağı yıkıntılarda kaldı malesef.
Yenilerini alacağım da almışken de yaşına uygun eğitici oyuncaklar almak istiyorum. Aklımda bir kaç şey var ama sizlere de danışmak istedim.
Sizin bebişler bu aylarda hangi oyuncaklarla oynuyor seviyor?