hlmeoztrk Oykuaygun benim var ayak koyma yeri kullandın mı desem bir kere aklıma gelip de düzeltmedim çok da gerekli değil olsa da olur olmasa da bence
Melissamom Oykuaygun bebeğin yemek yerken kendini desteklemesi ve doğru oturuş pozisyonu için ayakların boşta kalmaması gerektiğini söylüyorlar.
Damlasu23 Oykuaygun hiç kullanılmadım bana çok ihtiyaç gibi gelmiyo açıkcası zaten büyüdükçe sığmıyo bacaklar