Rumuz_13 canım bende aynısıyım bebeğime ben bakıyorum yani tekim eşimle birlikte öncelikle sabredin geçiçek o ayda bizde red yaşadık ve en son çıldırmak üzereydim yaptığım herşeyi çöpe döküyorum ve artık sinilerim kaldırmıyodu ama böyle zamanlar oluyo bazen hasta oluyolar bazen dişleri zorluyo bazen kendi yeme isteğinden oluyo öncelikle sorunun neyden kaynaklı olduğunu çözmeye çalılın dişlerini kontrol edin herhangi bir rahssızlığı varmı ona bakın mesela bizim sekizinci ayda ilnç bir şekilde aşırı gaz çıkarmaya başladı ve o gazı çıkarırken zorlanıyodu geceleri uykuları bozuldu hazmı kolay şeyler yedirin olabliyo bunlar kendisinin yemesine izin verin kaşık verin bilmese bile göstererk kendinizde öğretin mesela bir süredir yine red yapıyo oğlum şimdide önce benim yememi istiyo snra kendi yiyo yanı anlıcağınız hergün yeni bir huy çıkarıyolar ne istediklerini çözmek bize kalıyo öncelikle geçiçi bir durum olduğunu bilin kendinizi rahatlatın sizin stresiniz onada geçiyo önüne ilgisini çeken şeyler koyun oynasın siz yedirin yani sizi anlayabiliyorum biz annelerin korkulu rüyası bebeğnin yememesi o yüzden korkmayın sabredin geçiçek