Bebeğime doğar doğmaz emzik verdim aldı eve gelince de kullandım bir iki gün sonra emzirince galiba emzik çenesini yoruyor fazla emmiyor deyip emzik vermedim pişman oldum şimdi veriyorum almıyor geçen süte batırıp verdim midesi bulandı kustu daha emzik almaz mı ?