Neslii933 yahu allah aşkına bu insanlar topluma örnek olacak kadar önemli insanlar mı, memlekete faydalı bir katkıları mı var, topluma örnek olacak ne yaptılar? Gerçekten faydalı olan bazıları vardır onları tenzih ediyorum. Gerçekten desteklediğim için söylemiyorum ben sosyal medya bile kullanmıyorum, benim anlamadığım onları bu kadar ciddiye alıp foto paylaşmalarına tepki göstermek. Onlar fotoğraf paylaşmasa bu acılar silinecek mi ya da foto paylaştıkları için hiç biri yaşanmamış mı sayılacak? Bir story öncesi deprem fotosu paylaşıp, bir story sonra normal bir foto paylaşmak bana da saçma ve samimiyetsiz geliyor ama bunu dert edip söylemek de saçma geliyor, takip etmezsiniz olur biter.