Merhabalar kizlar , inşaallah gününüz iyi geçer … Soruma geçeyim bebeğim 14 aylık ama bir defa solunum yolu grip ya da nezle gibi bir hastalık atlattı sonrasında bu “hırıltı mi desem sesli nefes alma” kaldı geceleri uykusundan uyardiriyor nerede ise dün KBB Dr una gittik ben geniz eti şüphesi duymuştum çünki sürekli temizleniyor diye burnu , ama Dr otoban gibi kulağı burnu dedi tertemiz anlaminda bademcikleri de temiz … Hiçbir şeyi yokki dedi … Buna nasıl çözüm bulabilirim bir kere denk gelmiştim “sakız” gibi birşey alınıyordu aktardan o nedir tam olarak faydası nedir anlayan cevaplarsa çok sevinecegim yada hangi bölüme gitmeliyim yardım eder misiniz fikirlerinize ihtiyacım var şu an da