Mz93 Merhaba hanımlar bebeğimi ilk göz muayenesi için götüreceğim ama göz doktoruna mi gitmeliyim yoksa çocuk göz doktoruna mi gitmeliyim?
KaSeAy Mz93 6 aylıkken gittik ama bence boşuna gittik. Gözleri bozuksa konusmaya basladıgnda verdigi yanıtlara göre bakılacakmıs. Gözde kayma var mı ? Nesneyi takip ediyor mu onlara baktı. Onu biz de anlayabilirizz zaten bakınca. Göz doktoruna gitmştik cocuk degil
poncikci Deletedmom388 benim kızımda göz yaşı kanalı tıkanıklığı vardı onun için götürmüştüm o sırada normal muayenede olmuştu sanırım 5 6 aylık falandı, en son 1 yaşında götürdüm bidahkine de 2 yaşında götürcem inşAllah, kaç aylık bebeğiniz?
poncikci Deletedmom388 daha çok küçükmüş, bence 6aylık gidilmeli aslında 6ay bile erken 2 yaşına kadar göz gelişiyor çünkü ama her ihtimale karşı 6ay gidilebilir
deletedmom555 Mz93 ben devlette gittim göz doktoru diye randevu aldım ama üniversite hastanesine gittim🙄🙄
AlyaMerveMina Mz93 ben daja yeni gittim göz doktpruna giidyorsunuz ben cocuk de almkştm bız bakmıos dedi normelgöz bakıyor