Cennet70 Aydanur24 ben içirmiştim canım gazı için ama çay kaşığına iki damla falan veriyorduk fakat çok acı bide bogazuna kaçar diye anne sütüyle damlatıp veriyorduk
Minigim38 Aydanur24 yağını değil ama 1 fincan suya, çay kaşığı ucu kadar çörek otu atıp kaynatiyorum sogugunca iciriyorum bende içiyorum hem süt arttırıyor hemde bebeğin kemik gelişiminin sağlıyor gazını da azalmasına yardımcı oluyor
Minigim38 annesininbali-00 sürekli olarak için bebeğinize de icirin çok faydasını görürsünüz kemik gelişimi için bana bir prof. Doktor söylemişti bunu
Minigim38 Dlk55blt-rdvn 1 fincan suya,çay kaşığı ucu kadar çörek otu başka bisey yok kaynatıp sogutup içiyoruz 😊
Minigim38 Dlk55blt-rdvn evet su gibi verebilirsiniz hem gazına iyi geliyormuş hemde kemiklerini güçlendiyormus sürekli kullanımda
Ilayda011 Aydanur24 benım bebegım de 3 aylık aynı öksürük ve balgam hırıltı vardı ıhlamur içirdim sabah akşam az az geçti çok şükür bide hakiki zeytınyagı +limon karıstırdım 1 çay kasigi günde 1 kez verdim 1 Aydın çektım onları yaptıktan sonra geçti bıde tabi burun temızlıgı yaptım
Minigim38 annesininbali-00 2 çay kaşığı kadar verebilirsiniz ben 1 aylıkken başlamıştım. Zararı yokmus