Merhaba güzel anneler size biberon konusunda danışmak istediğim bir konu var..oğlum 3 aylık yeni biberona başladık Philips aventin 120cclik cam biberonunu aldık ama oğlum bazen 120 cc den daha fazla içmek isteyebiliyor..ben aslında büyük boy biberon alacaktım ama ebebektekiler onların emziği hızlı akışkan olmaz dediler..siz ne yapıyorsunuz bu durumda? Büyük boy alıp emziğini mi değiştireyim?