Canan3768 valla ben 2019yılında ilk sezaeyanımı oldum o zaman doktorum bir krem verdi adını hatırlamıyorum o zaman o kreme 300 TL mi ne vermiştim güvendim çünkü çatlakları dikiş izini direk geçiriyor dedi ama hi. Bir halta yaramadı malesef hatta 2kutu gerekir dedim onuda aldım yine fayda etmedi ki dikiş ten çok ben çatlaklar için istiyordum dikiş zaten zamanla belirsizleşöeye başlıyor hep kızarık yara gibi durmuyor yani