Zeynolii ay aşılarını olduk bacağı ertesi gün fındık kadar şişmişti kızarıklık vardı ve çok sıcaktı 2. gün iki katı kadar şişti ve yanıyor kıpkırmızı normal olan bir şey mi bu yoksa apse falan mı oldu kızlar doktora götüreceğim ona göre dokunduğum zaman ya da üstüne bastığı zaman acımıyor
edabolukbasi Zeynolii canım kolonya dök bi peçeteye oraya koy ateşini alır kan toplanmıştır yapılan yere geçer zamanla
elifn_annesi Zeynolii hemşiremiz tombiş bacaklar şişebilir demişti aşırı şişerse ya da aksi bir durum olursa haber ver demişti bence hemşirenize fotoğraf gönderin normal değilse öyle doktora görünün
niloyaa34 Zeynolii sakın kolonya falan koyma yakıyor orayı bana da koy dediler kızım ağladı baya bişe olmuyo geçiyo bizim de oldu götürdüm jel verdi sürdüm iki günde geçti profilime girip bakabilirsin resim de atmıştım
Htcdrn Zeynolii En güzeli beze sarılı buz koymak daha bu hafta içi aşı olduk bayag şişti buz tutunca şükür yarına inmişti 🥰Geçmiş olsun miniğe endişe edecek bir şey yok