Kızlar benim bebeğim zaten süt içmez dogeu düzgün doğduğu günden beri mama da verdim kabul etmedi vee çok şükür ki alistirmistim ama ek gıdaya basladigimiz günden beri yine icmemezlik yapıyor kendini geri atıyor acaba ek goda verdiğim için mi sizin bebekleriniz de öyle mi yoksa başa mı sarıyorum yine saat 2 den beri uyanıgız ne yatıyor ne süt içiyor cıldirmak üzereyimmm