Minnakanne53 Arkadaşlar beyazlıları ariel ile yıkıyorum 60 derecede ama çamaşırlar mis gibi ariel kokuyor ama 3 tane çamaşırım ariel kokmuyor diğerleri kokuyor ikisinde aynı yerde yıkandı sebebi ne olabilir sizce temiz yıkamıyormu ki
edabolukbasi Minnakanne53 6 ayda bir makina temizliği yapın bende ariel kullanıyorum bi sorun yaşamadım
edabolukbasi Minnakanne53 dediğim gibi makinanın içi kirliyse temiz yıkamaz yada o üç çamaşır çok kalmıştır kirli de ön yıkama yaparak yıkatın bide ama makinanızı da temizleyin migros’lar da a101 de bile var makina temizleyici bir de deterjan gözünü sökün arada yıkayın deterjan kalıntısı kalabiliyor