Bozbey Bence keyfi yapıyorlar bunu ya.. Benim kızım da 3 aylık, 9 en geç buçuk veyahut 10 gibi uykuya geçiyoruz düzenli gittiği zaman 1 de ya da 2 de kalkar emer geri uyur sonra 5 ya da 6 da kalkar emer uyur 8 de de uyanır ama bazen öyle bi an geliyor ki 12 ye kadar uykuya geçemiyoruz saat başı kalkar bir günü bir günü tutmuyor sanırım düzeni oturtmak biraz zaman alıcak