Merhaba,
Oğlum 5 ay 10 günlük oldu bugün. Uyku gerilemesi olayını 4. ayda atlattık. Uykuları nispeten düzenli. Gündüz genelde toplam 4 saat şeklinde yatıyor gece de 10-11 saat şeklinde uyuyordu. Tabiki emerek uyuduğu için uyanmaları oluyordu ama 3 gecedir kurulu saat gibi saat 3.30 da uyanıp saat 5 te tekrar uykuya dönmek istiyor. Doktor dişleri kabarmaya başlamış demişti beş ay kontrolünde bu nasıl kabarma anlamadım 10 gün oldu gelen giden yok. Bu kadar uzun mu sürüyor yoksa daha sürecek mi? Bu çocuk sadece beni kemirerek sanki sabah saat 9 olmuş da uykusunu acayip almış gibi uyanıyor deliriyorum. Gün içerisinde akşama doğru korkunç huzursuz ama gece saat 3.30 da baya keyfi yerinde uyanıyor. Uyku uyanıklık süresi 2.5 saat falan. Bazen iki uyku bazen üç uyku uyuyor. bu saatte uyanması alışkanlık mı oldu? Diş çıkarıyor o sebeple mi böyle oldu? Gündüz çok mu uyuyor? Noluyor arkadaşlar lütfen tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. 🌸