Muzu_bicakla_soyan_kadin Arkadaşlar bebeğim 33 günlük hiç durmadan emip, hiç durmadan kusuyor… büyük kızım 3 yaşında 1 kere kustuğunu hatırlamam.fakat Bu sefer önlük ve kiyafet yetistiremiyorum. Reflü yatağımız da var. Hoplatıp zıplatmıyoruz da tabi ki… normal mi bu ya :(((
Bisraa Muzu_bicakla_soyan_kadin doktorunuzla konuşun eğer devam ederse anne sütü veya mama da kivamlastirici var Bebelac Gold thickener biz ilaçlarda bile buladigimiz çözümü onunla bulduk
Sekeroglannn Muzu_bicakla_soyan_kadin Reflüsü varsa normal canım benim oğlum da öyleydi. Doktor gaviscon infant yazmıştı o da çok illet bi ilaç üretimi kalkmış hiçbir yerde yok. 4 aylık olana kadar güç bela bulup onu kullandık faydasını da gördük. Artık 5 aylık oldu bir aydır vermiyorum yine kusuyor ama eskisi gibi değil. Ne zaman rahata erip mendillerden kurtulacam bilmiyorum
sadeturkvatandasi Muzu_bicakla_soyan_kadin çok kusuyorsa reflüsü olabilir buda kg alımını etkiler. Rutin kontrole gidiyorsanız doktorunuza sorun önemli bi durum çünkü.
Nnuuruuss Muzu_bicakla_soyan_kadin azalıyor canım hiç merak etme benim kzıım da kusuyordu kaynanamda eşimi doldurup gelin üşütüyo ondan kısuyo çocuk derdi evde şapkalarla gezerdim sonra geçti şükğr
Muzu_bicakla_soyan_kadin Nnuuruuss ya kıyamam yaaa evde şapkayla mı gezerdiniz…. Çok şükür kaynana sıkıntım yok, Allah yardımcınız olsuunn😞
Nnuuruuss Muzu_bicakla_soyan_kadin hiç sormayın bir yandan kombi haldır haldrı yanarken ben de kat kat giyinirdim
Muzu_bicakla_soyan_kadin Sekeroglannn ahh hdi yaaa…. Çocuk içtiğini kusmasa obez olurdu zaten o kdr çok kusuyor ki
Bisraa Muzu_bicakla_soyan_kadin bizi gastroenteroloji doktoru verdi sütünü sagarak vericeksin 100cc ye bir kaşık mama içinde aynısı
Sekeroglannn Muzu_bicakla_soyan_kadin Kilo alımını mutlaka takip edin eğer kilo alamıyorsa doktor reflü mamalarına yönlendiriyor
Muzu_bicakla_soyan_kadin Sekeroglannn yok kilo alımının çok iyi olduğunu söyledi doktprumuz aslında. Ama bu kusmalara ben kıyafet yetiştiremiyorum. Gazını bile çıkarmaya korkuyorum emzirdikten sonra @sadeturkvatandasi
ipek2901 Muzu_bicakla_soyan_kadin eğer kilo alımında bir sorun yoksa normal bir durum. İlk kızımda devamlı emmek istiyordu devamlı emip kusuyordu Dr a götürecektim büyükler normal bunun için gitme falan dediler gerçekten de zamanla geçti şimdi de ikinci kızım 21 günlük oldu o da aynı genelde geçer diye bekliyorum