Hiçbir hastalık belirtisi vs yok gece 1 gibi ateşi çıktı biraz. Sabah duş aldırdığım için tekrar yıkamaya korktum üşütür diye o yüzden ılık duşa sokmadım. Soguk kompres yaptım calpol verdim düşmüştü ateşi sonra uyuttum uyandı tekrar ateşi çıktı 3 buçuk gibi yeni calpol açtım babasi iç çıkışı almıştı. Petekleri kapattım camı açtım kiyafeti tek kata indirdim ateşi kesilmişti uyudu. Az önce uyandı kontrol ettim şimdi yine biraz ateşi var 8. Aya yeni girdik düzeltilmiş 6 buçuk aylık. Damakları zaten bir süredir sert ve kaşınıyor. Dişler hazırlandığı için biraz ateşi vardır diye düşündüm evham yapıp hastaneye gitmedim bi kontrollü ilerleyim dedim. Şimdi tekrar az ateşi var başka ne yapabilirim ya da dişten bu kadar süre ateslenme gelip gider mi