Gmzesvr sakın acıkınca kalkar tutar yer diye çocuğu aç bırakmayın. Kan şekeri düşer Allah korusun daha büyük problemlerle karşı karşıya bırakırsınız çocuğu. Maksimum iki saatte bir topugunj sıkın, burnunu sıkın emzirmeye çalışın. Hiç emmezse bir sağma makinesi edinin sağıp kaşık ile icirmeye çalışın. Ne kadar çok sütünüzü içerse o kadar çok sarilik riski azalıyor.