Gulseren44 benim doktorum su verme taraftarı. Ben 2-3 aylıktan beri hep verdim. Mamayla besleniyoruz bizde. Sadece şuna dikkat etmek gerekiyor. Suyu mamadan önce vermeyin. Önce mama verin ardına ağzını boğazlarını temizlesin diye su verin. Ne kadar içerse verebilirsiniz demişti doktorum bana. Ama baktınız çok içiyor sınırlayın. Biz 4 aylıkken 20-25 cc verebilirsin demişti doktor. Sabah kalkınca mesela öksürüyordu kızım. Doktora söyledim, mamadan kuruyordur dedi sabah kalkar kalkmaz su ver biraz dedi. Yani ben bu zamana kadar su verdiğim için sıkıntı yaşamadım.