Marka illa aynısı olması gerekmez ben kızımda doktor tavsiyesi ile kullanmıştım tabi içine keçiboynuzu ününde un haline getirilmiş ceviz karıştırdım gerçekten iştah açmıştı tabi bunları kızım 1.5-2 yaş gibi yapmıştım emziriyordum ama sütüm çok çok azdı kızımda iştahsızdı o yüzden