tekbasimabakiyorum
Öncelikle merhaba güzel anne 🌺
Seni çok iyi anlıyorum.
Endişelenmen her an her dakika gözünün bebeğinin üzerinde olması, acaba doydu acaba gazı var mı diye sorularla boğuşman çok normal. Çünkü sende lohusasın… 40 ı çıkana kadar böyle düşünüyor ve hissediyor olman normal. Güzelce uyuyup dinlenmen gerekli bebişine mental ve bedenen daha iyi bakabilesin. İlk geceler hep uykusuz geçer evet aman karnı doydu aman acıktı mı. Sonrasında o düzen oturuyor inan. Önce sen kendine iyi bakacaksın ki bebişin de iyi olsun. Bir kere zaten anneler hisseder bebişinin nesi var nesi yok anlarsın o yüzden rahatlamaya çalış. Geceleri kusmasından korkuyorsan saat başı alarm kur bak en azından beynine uyanıp bakıcam sinyalini vermiş olursun sonra 2 saate bir kur böyle arttırabilirsin. Hem reflü yatağı da varmış yanda yatıyormuşsun…
Kendine şöyle güzel bi bitki çayı yap pencerini aç derin bi nefes al gözlerini kapat çayını yudumla ve her şey çok güzsl bebeğim sağlıklı gibi cümlelerle endişeni dönüştürmeye çalışabilirsin.
Benim oğlum 5 aylık olacak haftaya…
Biz çok zorlu süreçlerden geçtik 10 gün yoğun bakım sürecimiz oldu. Ben bütün duygularımı kabul ettim o süreçte ve şunu çok iyi anladım acısıyla tatlısıyla her anı yaşamak çok güzel. O şimdi çok sağlıklı ve benimle benim yanımda mışıl mışıl uyuyor çok şükür 🙏🏻
O yüzden güzel anne her anın tadını çıkar kendini iyi bak 🌺