Hilal_34 hayır zararı yok siz 1 damla bir delik 1 damla 1 delikte yapabilirsiniz başlangıç olarak sıkıp burnunu aspiratör ile çekebilirsiniz kendinizde deneyin hic bisey olmuyor hatta rahatlıyorsunuz benim bebeğim hep tıkanıyordu ve boğuluyordu burun kılları olmadığı için tozu tutamıyordu burnu yenidoğan dönemi sütümde tazikli idi hep boğulma vakası yaşıyordum burnunu yıkaya yıkaya alıştık kendime denemiştim o zaman hiç acı yok ve hergün burun temizleriz şimdi o sümükler çıkınca rahatlıyor bebişler