19.aya girdik sabah 7 de uyanır öğlen 12 de uyur 40 dk ile 1.30 arasi uyur 1.30 uyursa sevinirim 40 dk ne ya 😣 okadar enerjik uyanirki sanki 4 5 saat yatmış gibi beni otururken görse ağlar o ağlamasın diye sürekli temizlik bulasik uğraşıyorum beni öyle görünce o da oyalaniyi fln yoruluyorum bnde haliyle gece de 9-10 arasi uyutuyorum .1saat sonra basliyo kipirdamaya surekli kipirdiyo pis piş papip uyutuyorum 5 dk bi en son gece 1 de iyice uyaniyo 2 saat te zor uyutuyorum o saatte bile guluyo agliyo fln uyumak istemiyo gece beslenmesini de kesemedim bi kere mama veriyorum
Doğduğundan belli uyuma sıkıntısı var
Yardim edin bnm gibi olup düzelen varmi