Ecebayss Yaa ben bu durum geçiyor zannediyordum.. Doğduğundan beri böyle miydi sizin, bebegim 2.5 aylık, dün sabaha karşı bildiğiniz kahkaha atmaya başladı ,bir şey oldu zannettim,bazen de dudak büzüp içli içli ağlıyor, sarılıp öpünce geçiyor hemen. Rüya gördüğü için böyle olduğunu zamanla geçeceğini düşünüyordum ben o yüzden sordum 😊