Pusat2022 merhaba ben ek gıdaya başladığımız ilk günden itibaren eline çiğ havuç dilim elma pırasa veriyordum. Çiğnemeyi öğrenmesi için çorba dışında her şeyi pütürlü verdim blender kullanmadım yavaş yavaş bebeğimi de izleyerek pütürleri biraz büyüttüm,7 aylık olacaktı artık katı gıda düşünülebilecek köfte pankek omlet bebe bisküvisi vb şeyleri kendisi yiyordu. 1 tane dişimiz var burada sadece oda yeni çıktı zaten :)