3yasakadarsifirekran HM1 Kızım olsaydı adını İlay koyacaktım ülkenin en güzel kızı demekmiş😍 Oğlumun adı Eymen babası istedi bana kalsaydı Gökay koyacaktım.
menek16 HM1 Çok da değişik değil ama fikir olur belki diye oğlumun adı Cihangir kızım olsaydı Doğa olurdu sanırım