Merhaba kızlar bisey soracaktım sağlık ocağının verdiği monovit d yi kullanıyordum bi damla gözüne girdi kipirdayinca şuan kırmızı biraz yıkadım kaç kez su damlattim ama geçmedi korkuyorum hastaneye goturecem de başınıza böyle bi olay geldi mi bisey olur mu bebeğime