Senaaydin Colahusu bizim doktorumuz sarılık tehlikesi geçince direk gece o uyandığı zaman emzirebilirsin isterse 12 den 6 ya uyusun uyandırmana gerek yok demişti keşke hep uyusa öyle de uyandırmasam yani sizinki çok normal ne güzel uyuyor maşallah
Colahusu Senaaydin bizde sarılık derdi yokta kilo derdi var doktor kilosu az demişti ondan 😞 yoksa uyusun canıma minnet😅
Cansu48 Colahusu benim bebeğime az kilo aliyo. Doktor iyi diyo ama işte insanın ici rahat etmiyo. Bazen bende düşünmüyor değilim uyanirip emzirmeyi ama uyku düzeni bozulur diye cesaret edemiyorum
Colahusu Cansu48 doktor iyi diyorsa üzmeyin lütfen kendinizi bizim doktor normal degıl diyor onun için ben çok üzülüyorum
Colahusu merkursavascisi_06 bende öyle biliyorum uyandırnamak lazım onlar uyanana kadar ama benim miniğim kilosu biraz düşük demişti doktor oyuzden içim bazen rahat etmiyor 😞
Ipek222 Colahusu 2.aydan itibaren bebeklerin beslenme için uyandırılması gerekmiyor acıkırsa uyanır uyandırmayın
Emmosch @Colahusu bem kızımda 4 aylık, bende uyandırmıyorum kalkınca emiyor, uzun uyuyorlar bu dönem maşallah 🧿 1.aydan sonra doktor bana kaldırmana gerek yok dedi,o zamandan beri onun uyanmasını bekliyorum