Hazarbilgicc ah benim de muzdarip olduğum konu Şuan 6 aylığız eskisi gibi yok şükür ama günde kaç posta kıyafete değiştiriyordum, ben ne zaman doktora söylesem kilo alıyorsa kusmaları görmezden geliyoruz bebek reflüsüdür diyordu, 3.ay ve 4.ay arasında çok az kilo almıştı bizi taşımlara başlatmıştı artı olarak AR mamalara geç istersen ama onu da kusarsa değiştirme demişti. Ben de çok mama değiştirdim Şuan gölden goat kullanıyorum he bir de 4.ayla beraber en azından biraz kilo alsın diye gece mamalarından veriyordum haftada 2-3 kere bir de yoğun kıvamlı şeyleri kusmaları mümkün olmuyor diyordu doktor mesela bu AR mamalarda öyleymiş biraz koyu kıvamlı isterseniz deneyin her markanın var