Bizim doktor daha 5 aylıkken biz sormadan yürüteç tavsiye etmiyorum demişti. Ben de aynı fikirdeyim. Evde yürüteç de var hatta görümcem verdi. Ama kullanmıyoruz. Evet kullananlara bişey olmadı ama kızım 9 aylık olacak ben onu yürütece mahkum etmek değil de kendi başına gezip keşfetmesini istiyorum. Yani tercih meselesi. Şu an çok aktif çok şükür hareketleri tam olması gerektiği gibi. Bazen tek başına ayakta bile duruyor maşallah. 🤭 Evet belki biz anneler için rahatlık ama dediğim gibi tercih meselesi ☺️