Nevasmom oksapar kullanıyordum hamileyken,kolumdan denediğimde felaket yakmıştı. Göbekten deriyi tutarak, iğneyi çapraz yapıp, ilacı da biraz yavaş enjekte edince daha az acıdığını fark ettim. Başkasına da yaptırmadım hiç, baskasi yapınca da aşırı yakıyordu. Bacaktan da kullanılabilirmis bu iğne ama denemedim ben şahsen